Saturday, February 11, 2017

Quiero saber de ti... / I want to know more about you...

Quiero saber de ti
eso pense por la mañana


y al caminar por la calle
entre mil ojos
me acordaba de los tuyos


los que conocí de noche
y me llevaron a ti


quiero que sepas
me da cometer errores
y con lo difícil de mi
otras manos sedientas se quedan


como aquel asombro del tiempo
me ayudas entre estas tierras


y evitó la nube gris
con esa nueva magia


entregaré todo
eludiré otros corazones


palmaré con riesgo

____________________


I want to know more about you
I thought that in the morning

and walking down the street
among a thousand eyes
I remembered yours

the ones I met at night
and took me to you

I want you to know
I make mistakes
and with the difficulty of me
other thirsty hands stay

like that wonder of time
you help me among these lands

I avoid the gray cloud
with this new magic

I will deliver everything
I will bypass other hearts

palmar with risk

No comments:

Post a Comment